Welcome...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

First Time Menang!

 Assalamualaikum...




hai.. halo... apa khabar semua? hehehehe sorry ler yer rakan-rakan semua lama tak update agak busy skit 2/3 minggu nih dengan thesis tah kemana dengan menyambung pertauliahannya dengan serabut dengan seseorangnya.. Ya Allah rasa macam nak jerik kuat-kuat jer.. nampak tak ke'stress'sannya saya? huhuhu  nih pun baru balik dari Pulau Pinang p siapkan sal menyambung tapi xsiap-siap jugak.. penat nih... but saya gagahkan diri untuk cuba update.. (mata dah kuyu xleh bukak)

tapi dalam keserabutan tuh sempat jgklah sekali sekala p terjah blog orang tapi kadang-kadang xsempat nak hadam apa yang saya baca so ada yang saya xkomen... huhuhu dan yang paling bestnya saya menang Giveaway yang telah dianjurkan oleh Papaglamz.... first time tuh dari berpuluh giveaway yang saya join.. alhamdulillah... hahaha btw thanks Papaglamz... ^-^v 




tengok tuh!!!! mula-mula macam xpecaya tapi bila nampak nama blog tuh eh tuh macam nama blog aku.. eh aku menang ke???? hahahaha serius xpecaya... hahahahaha 




apa-apapun terima kasih semua dan tahniah pada semua yang menyertai giveaway nih.....



love
AhlamMieraShafie




p/s: doakan segala urusan saya dipermudahkan yer semua... ^-^v
p/s2; sorry if ada typo.. mengantuk!

14 comments:

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS