Ucapanku...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..
Ahlam itu mimpi...
adakah mimpiku akn memjadi kenyataan seperti mana yang ak harapkan..
mimpi kadangkala tidak seindah yang diharapkan...mimpi ngeri...
ya mimpi ngeri...boleh membawa igauan yang mungkin tidak dapat di lupakan...jika ianya mimpi yang indah alangkah indahnya aku rasakan bagaikan tidak mahu terjaga dari tidur...mimpi aku...ada apa pada mimpi itu jika ianya tidak membawa kebahagiaan yang aku inginkan...tiba-tiba ak teringat pada lirit lagu allahyarham Sudirman..tajuknya lupa..hihi...
jauh disudut hati..
aku masih bermimpi..
mimpi yang indah..
esok kau kembali..
hurm...bila dihayati bait2 lirit ini..aku terfikir aku masihkah mengharapkan kisah indah dahulu itu kembali untuk menghiasi ruang hidup aku pada waktu ini???atau tidak...hati aku terusik...huhuhu :-(

No comments:

Post a Comment

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS