Ucapanku...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..
ring...ring..ring...bunyi jam..
"argh....ernmmmm..ah dah pukul 5.30 pg rupanya..." arghh meneliat lagi..erm.ok bgun panskn air,pastu p cuci muka... bukak laci tgok ada meggi dan milo ok la 2...leh la buat bekal tuk satu hari ni sehingga bukak puasa... aku pun heran kenapa la ak rajin nak puasa hari ni..hehehe klu puasa ganti tu xpe la ni puasa sunat..hehehe cayalah ko...!!! " ish3..ape la aku duk ckap sorang2 ni nantikan terkejut lak rakan sebilik ak nih..dah la dia bru jer nak lelap..."...
ha sebelum tunggu meggi ak masak ni jom kita online..klu sehari xonline rasa cam semacam jer..hehehehe.. bkan ape dgn duk online ni la ak leh taw mcm2...sal dalam negaraa sal dunia psal pekara2 di sekeliling kita.. itu yang bagusnya tentang online internet ni..tpi setiap kebaikan itu pasti ada keburukan betul x? yang buruknya ialah ianya lebih banyak membuang masa...iyala dari ak nak study terus xjadi sebabnya ada member tegur dalam FB..hahahahakk...duk syok chat..tgok2 dah larut malam ngantuk lak kan trus tido..ha pastu xjadi nak study... tapikan kadang2 duk layang Fb ni pon banyak jugak yang menyakitkan hati dari menyenangkan hati..huhuhu.. hurmmm ok la cukuplah tok pg ni..ak makan meggi jap pastu study skit sambil layan FB pagi2 buta ni...hahahaha yeker jadi ke ni eh...harap2 jadila...

No comments:

Post a Comment

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS