Ucapanku...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

KECUAIAN ATAU KETIDAKSEGAJAAN?

Assalamualaikum....

salam ramadan...

Akhirnya saya ada jugak idea nak tulis apa...hehehe 2/3 hari lepas kita dikejutkan dengan kes kemalangan yang membabitkan seorang kanak-kanak berumur 3 tahun, mati dalam kereta yang ditinggalkan oleh ibunya selama 5 jam!... huhuhu bayangkan 5 jam dalam kereta dengan keadaan cuaca di Malaysia ini...huhuhuhu... berita penuh rasanya kawan-kawan semua sedia maklumkan.. so yang saya nak ketegahkan mengenai isu ini adalah mengenai ianya kecuaian atau pn ketidaksegajaan ibu itu... saya rasa ini ketidaksegajaan si ibu, ibu mana yang tergamak untuk tinggalkan anak mereka dgn begitu lama... itu pendapat saya la, lain orang lain pendapat yerlah bak kata pepatah lain padang lain belalangnya... hehehe dan saya nak sharekan satu video mengenai kes ini...yg sy ambik dri fecebook... jum saksikan.. sy sebenarnya tak sanggup nak tengok tapi tertengok jgk...huhuhu tapi video 2 saya tak boleh nak donwlode tak tahu kenape...huhuhu so  saya bagi link lah yer.. boleh tegok dkt page nih.. SILA TEKAN SINI dan sape-sape yang tak tahu leh baca artikal berita nih... SILA TEKAN SINI.

kesian dekat baby 2.. kesian jugak dekat ibunya... tapi mungkin si ibu tidak sengaja...huhuhu walaupun saya belum punyai anak tapi anak saudara ramai dan belum punyai kereta tapi mungkin akan ada nanti dengan itu sama-sama lah kita beringat....huhuhu





RAMADAN!

Assalamualaikum...


Ape kabar rakan-rakan Blogger semua? harap sihat-sihatlah hendaknya..(dah macam tulis surat lak kan) hehehe... rasanya belum terlewat lagu kot untuk saya nak mengucapkan...


SALAM RAMADAN AL-MUBARAK 


buat semua pembaca... ^-^ macam mana puasa anda? saya alhamdulillah setakat ini ok lagi...saya harap anda semua pun macam tu jugak yer... dan saya juga harap Ramadan tahun ini lebih baik dari yang lepas... amin!!!

picfromfacebook/volkswegenmalaysia
*cantik xgambar? hohoho jadi dp fb sy... :P *



p/s: jangan ponteng puasa yer...hohohoho
 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS