Welcome...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

Jemputan Kahwin...

jemputan kahwin...huhuhuhu

 itu tajuk entry malam ni... kalau orang lain mugkin akan rasa gembira sebabnya diundang untuk menghadirkan diri ke majlis bahagia seseorang..tapi aku... sedihkah sukakah?? entah no komen xtau perasaan sebenar aku sekarang nih....jika anda diluar sana... ADAKAH ANDA AKAN MENGHADIRKAN DIRI KE MAJLIS BAHAGIA BEKAS KEKASIH ANDA?....
hurm...2 sebabnya malam ini aku terfikir adakah aku perlu menerima undangan itu atau sebaliknya..memang benar aku sudah ada pengganti dirinya..namun sedikit sebanyak aku tetap terasa perit itu mungkin... adakah ada lagi rasa itu..tidak mungkin..semunya aku telah berikan pada si dia sekarang ini... mungkin juga kerana kami pernah berkasih dan perit penghinaan yg diberikan oleh si kekasihnya... perlukah aku?
aku memag brsyukur akhirnya meraka akan melangsungkan perkahwinan... tahniah pada dirinya dan juga bakal suri hidupnya... mugkin tidak patut aku hadirkan diri...ya aku tidak akan hadirkan diri.. pada bakal pegantin aku ucapkan  "SELAMAT PENGANTIN BARU.. moga kekal selamanya..amin.." maaf aku tidak dapat untuk memenuhi undangan itu...

No comments:

Post a Comment

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS