Ucapanku...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

Think....


Assalamualaikum...


Ahlam nak kongsikan gambar ini...fikirkan..renung2kan... ^-^









P/s: teringat masa Ahlam sem satu dulu belajar sal Psikologi kanak2 (subjek yg trsngat best)... ni lebih kepada teori Albert Bandura.. or teori Pemodelan.. so kat sini Ahlam nak sampaikan bhwasanya kita org dewasa akn sentiasa menjadi perhatian kpd kanak2 (role model)..huhuhuhu oleh itu, tunjuklah contoh yang baik...^-^

ohya..nk taw lebih lnjut sal teori nih..tnyalah cik google..hehehehe :P

5 comments:

  1. nice pic... mcam tu la kanak2 kan... mengikut apa y dilakukan orang2 dewasa.... kita lah y bakal mencorakkan kanak2... mohon dikongsi di facebook... tq... nice pic

    ReplyDelete
  2. kecik2 dulu pun same je..tgk kwn pakai cntik2,sibuk kat ayah nak jugak mcm dorang..bukan fikir pape pun...

    ReplyDelete
  3. Betul sangat setuju. Kita adalah role model utk anak2.

    ReplyDelete
  4. yes, dewasa borek yang kecil rintik .. huu boleh tak?

    ReplyDelete

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS