Ucapanku...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

BILA AKU YANG BOSAN!

Assalamualaikum...

malam ni memg rasa bosan sangat2.. mungkin sebab anak2 buah saya yang nakal 2 orang 2 xde kot.. klu tak hari2 duk bergaduh dengan diorang jer sampaikan saya ni hilang suara sebab terjerit2 kat diorang.. kejap Muhammad Adam jangannn!!! kejap Shamin Naufal jangannnnn!!!! hukhukhuk... so malam ni rasa sunyi jer...

padahal saya ada kerja bertimbun2 tapi xbuat pun...kihkihkih pahtu duk cakap bosan2... hahahakk but i miss them... hurmmm papepun esok malam dah nak balik kedah dah sebab dah start kelas dan hari ahad pas kelas terus ke shah alam.. hurmm bosan2..hohohoho

memg tak tahu nak buat apa nih.. mak pun dah tidur.. nak makan, perut dah trsangat kenyang, nak tidur rasa mcm awal sgt, nak br'FB' rasa bosan lak.. xde org nak tegur pastu xde benda menarik pun.. tapi sebab bosan maka terjadilah entry sengal xberapa sengal nih... hehehe

*saya pun dah kena jangkitan benda alah nih..hehehe tapi xguna sgt pn..kdng2 jew*



p/s: 1) erkk.. kami memg ajar panggil anak2 buah kami dengan nama penuh walaupun xdelah penuh sangat pun sebab nama diorg memg panjang2 lebih dari 3, so 2 pun dh separuh nama diorg..hehehe(erkk tibe2 jew kan xde org tanya pun..hehehe)... 2) asal ber'saya' lak saya ni yer...hehehe

okhe..itu saja..jumpa lagi.. salam sayang...
 AhlamMieraShafie!

10 comments:

  1. blogwalking kt sni..haha.bnda alah tu mkin berleluasa di wall fb skrg ni :)

    ReplyDelete
  2. nanti muhammad adam dan shamin naufal ingat nama mereka 'jangan', sebab makcik dia selalu panggil mereka jangan. Hehehe.

    Kalau dah biasa ada budak2 tetiba takde, mmg boring la kan ahlam.

    ReplyDelete
  3. Jln2 sini smbil folo ahlm blik..best ada kekanak ribena..bru riuh ikit umh kn..hehe

    ReplyDelete
  4. Itu baru kes rindu anak buah. Kalau kena suami dan anak sendiri lagilah.. makan pun tak selera tau..

    ReplyDelete
  5. biasalah rasa rindu gitu...faham sgt !

    ReplyDelete
  6. bestnye ada anak buah..saya xde anak buah sbb saya yang sulung..tunggu anak sendiri la jawabnye..hahaha

    ReplyDelete
  7. test test. dh bertahun tak buh komen kat sini. hehehe.

    ReplyDelete

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS