Welcome...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

LAMANYA TAK BUKA BLOG!!

Assalamualaikum...

ape khabar semuaaa???? hehehehe harap-harap sihat-sihat hendaknya..(dah macam tulis surat dekat sahabat penal lak)... i'm so sorry sebab dah lama sangat tak update dan tak buat lawatan sambil belajar dekat blog kawan-kawan.. saya takdelah busy sangat tapi masa bulan 12 dan awal bulan 1 memang saya tersangat busy kerana nak siapkan  beberapa case study, agsment dan jugak exam... memang kepala tengah tingtong!!! time tu... rasa tak cukup masa nak buka blog... tapi time digree dulu  exam ke, agsment ke still leh buka dan melawat blog kawan-kawan tapi kali ni memang takleh nak buat macam tu dah... huhuhuhu 

sekarang baru masuk semester baru.. maknanya semester 2 bagi saya.. hehehe  awal-awal sem nih leh la buka blog dan berjalan-jalan ke blog kawan-kawan... nanti bila dah pertengah sem tu tak tahulah macam mana nanti... just wait and see yooo!!!..wawawawa.. okhe sampai sini sahajalah kut buat masa nih... actually banyak kot benda yang berlaku pada saya dalam masa saya diam dan senyap sunyi tu... tapi rasa macam tak berapa nak rajin nak menaip... nanti-nantilah... hohohohoho





well wish me luck!!!!
adiossss....





p/s:cuak jer rasa nak p kelas esok... wawawawa

4 comments:

  1. good luck dear! :)

    http://www.haneeza.com/2014/02/the-best-daily-supplement-clinicell.html

    ReplyDelete
  2. samelah ngn saya Ahlam,,lame dh xberblog tau,heheh bilelah mood nk mcm dulu

    ReplyDelete
  3. patut le lama tak nampak dia update blog.

    ReplyDelete

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS