Welcome...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

RINDU TAK?

Assalamualaikum...


apa khabar semua.. lamanya Ahlam tak update dekat diari online Ahlam nih.. berbulan jugak kan... huhuhuhu maafkan saya... Ahlam sangat busy dua/tiga bulan nih... banyak benda yang berlaku rasa macam tak boleh nak go on.. tapi terpaksa jugak... dugaan, ujian Allah titipkan pada kita jadikan kita sentiasa ingat pada Dia.. kadangkala kita leka dengan duniawi tapi Dia sentiasa ada untuk kita... ujian dan dugaan yang hadir tanda Dia sayang pada kita supaya kita tak terus leka dengan indahnya syurga dunia... alhamdulillah Ahlam antara insan yang sentiasa diujiNya...tak berat tapi kadang-kadang menagis keseorangan kecewa dengan diri sendiri dan keadaan sekeliling.. kadang-kadang tak terluah dek mulut untuk katakan dan ceritakan...


akhirnya menagis sendiri... kalau diikutkan dugaan yang hadir pada diri ini hanya cebisan kecil sahaja bukan seperti insan lain yang lagi berat dugaannya.. tapi kadang-kadang berat mata memandang berat lagi bahu memikul... betul setiap insan lain-lain dugaannya tapi yang menghadapinya sahaja yang tahu bagaimana peritnya setiap halangan yang datang... Allahu.. Hanya Dia yang Maha Mengetahui.. 


moga segala ujian dan dugaan yang hadir akan berhujung dengan keindahan diakhirnya.. inshaAllah.. 


La Tahzan Innallaha Ma'ana (#Quran9:40)
(jangan bersedih, sesungguhnya Allah bersama kita...)
berpeganglah pada ayat suci ini... inshaAllah semuanya baik-baik belaka... 



Doakan Ahlam baik-baik saja... ^-^

2 comments:

  1. Insya allah. Semoga kuat sentiasa taw

    ReplyDelete
  2. insya allah dgn dugaanlah kita menjadi bertambah kuat bkn bertambah lemah

    ReplyDelete

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS