Ucapanku...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

Zaman dah berubah.. hurm..

Assalamualaikum... 

Ahlam nak kongsikan sesuatu... jum tgok...



lihatlah perbezaan itu... zaman Ahlam dulu pan klu bawak balik buku report klu ada kaler merah mesti Ayah marahkan Ahlam... tapi zaman sekarang dah trbalik ibu bapa plk salahkan Cikgu bila anak mereka dapat markah rendah.. padahal anak mereka 2 yang malas.. entahlah Ahlam pn pernah kena macam ni masa praktikal dulu... huhuhu sabar jerlah... dugaan buat Guru zaman sekarag...  dan Ahlam perlu bersedia untuk dugaan seperti ini... moga Ahlam kuat nanti... chayok3 cikgu...!!!!! ^-^v






p/s: Ahlam xsabar nak kerja/mengajar...hehehehe

5 comments:

  1. saya kalau setiap kali nak serahkan buku report abis surah dulu baca.. kadang2 sorokkan.. haha

    ReplyDelete
  2. Selamat berjaya la ahlam nanti. Mesti akan lalui jugak kes yg ibu bapa dtg serang sekolah. Kalau bukan sebab report card, mungkin sbb denda apa2 ke. Tah hapa2 je budak sekarang ni. Mak ayah skrg pun tah hapa2.

    ReplyDelete
  3. Saleha: hahaha.. pernah jgk buat cam 2.. tapi akhirnya kena jgk...huhuhu

    LydSunshine : 2 la pasal kak... huhuhu... teruk tul zaman skrg nih... huhuhu insyaAllah moga Ahlam kuat mental...hehehe

    ReplyDelete
  4. Dulu2 org lebih menghormati guru tak mcm skang..

    ReplyDelete

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS