Ucapanku...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

Akhirnya Ahlam KOnvo... ^-^v

Assalamualaikum semua...


hai kawan2 pembaca... Ahlam mtk maaf sbb agak lama Ahlam tak update entry trbaru...huhu Ahlam bz + xleh nk online...hehehe bil xbayar...:P

Alhamdulillah Ahlam dah selamat konvo... penat lelah selama 4 tahun bertungkus lumus akhirnya Ahlam dpt apa yang Ahlam impikan.. syukur sgt2... ^-^ gembiranya tak terkata...  lebih2 lagi Mak n Ayah Ahlam dtg tgok anaknya konvo... hehehe 

sekarang Ahlam adalah seorang pemegang Ijazah Sarjana Muda Pendidikan Dengan Kepujian... ^-^v


*buat masa ni, ni jer gambarnya dulu... t ahlam msukkan gmbar yang lain...:) *

13 comments:

  1. Tahniah Ahlam... Mesti AHlam hepi kan? Dah selesai semua tension belajar.

    ReplyDelete
  2. LydSunshine : terima kasih akak... ^-^v tapi rindulah nk rasa zaman stdy dlu...huhu

    ReplyDelete
  3. tahniah!!! hbs blaja kne cari keje lak kan...hehehe :)

    Potrait Manusia Menggunakan Jari

    ReplyDelete
  4. tahniah!!! hbs blaja kne cari keje lak kan...hehehe :)

    Potrait Manusia Menggunakan Jari

    ReplyDelete
  5. tahniah..lpas ni sama2 jadi cikgu la kita ^_^

    ReplyDelete
  6. Tahniah cikgu..semoga dpt lahirkan murid2 cemerlang utk bekalan generasi gemilang..

    ReplyDelete
  7. Cikgu Ma : hehehe tq.. amin mudah2an cptlh dpt jdinya...hehehe

    JR; tq..amin.. insyaAllah... ^-^v

    ReplyDelete
  8. Tahniah Ahlam,

    dah jadi graduan. Semoga dapat kerjaya dan kehidupan yg lebih berjaya selepas ni. Amin

    ReplyDelete
  9. ahlam..tahniah =) semooga berjaya yer jadi pendidik ana bangsa n bangga ada kawan cm ahlam yg berjaya..=) teruskn usaha yer

    ReplyDelete
  10. Tahniah ye Ahlam Miera...seronok kan...mesti rindu waktu belajar pula lepas ni...percayalaha...waktu belajar saat-saat indah bergelar remaja...he he he

    ReplyDelete
  11. cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..lg 1 klo tuan blog komen dekat blog pakjoe sekali pakjoe kn bls blk komen dekat blog nie,chat box pakjoe x kira k hihihihi :P http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

    ReplyDelete

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS