Ucapanku...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

RAMADAN!

Assalamualaikum...


Ape kabar rakan-rakan Blogger semua? harap sihat-sihatlah hendaknya..(dah macam tulis surat lak kan) hehehe... rasanya belum terlewat lagu kot untuk saya nak mengucapkan...


SALAM RAMADAN AL-MUBARAK 


buat semua pembaca... ^-^ macam mana puasa anda? saya alhamdulillah setakat ini ok lagi...saya harap anda semua pun macam tu jugak yer... dan saya juga harap Ramadan tahun ini lebih baik dari yang lepas... amin!!!

picfromfacebook/volkswegenmalaysia
*cantik xgambar? hohoho jadi dp fb sy... :P *



p/s: jangan ponteng puasa yer...hohohoho

18 comments:

  1. Salam ramadhan... semoga ramadhan kali ini lebih baik dari sebelumnya... :)

    ReplyDelete
  2. Selamat berpuasa juga dari kakak buat Ahlam...

    ReplyDelete
  3. selamat berpuasa juga yer dari KA sekeluarga . Mudah2an segala amal ibadat kita diterima Allah swt yer

    ReplyDelete
  4. Selamat berpuasa ahlam. Dengar cite tiket bas dah beli ye? Hehehe...

    ReplyDelete
  5. Salam Ramadhan :-)

    Semoga puasa kita diberkati

    ReplyDelete
  6. ahlamdulillah...dah masuk hari ke 6....masih belum diserang gasrik lagi walaupun mmg mengidap gastrik..

    ReplyDelete
  7. Salam Ramadhan buat Ahlam dan keluarga ya :)

    ReplyDelete
  8. hehehe setakat ari ni penuh lagi puasa KA ni

    ReplyDelete
  9. selamat berpuasa..semoga puasa penuh..hehe :P

    ReplyDelete
  10. Mengharap puasa tahun ini lebih baik dari yg lepas-lepas kan..

    ReplyDelete
  11. salam ramadhan dear
    salam kenalan dari momoy
    follow sini

    ReplyDelete
  12. dah seminggu berpuasa..selamat bersahur ya.. =)

    ReplyDelete
  13. Puasa ? aLHAMDULILLAH segalanya baik .. haaaa mind follow me http://apakenani.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete

  14. selamat berpuasa, dah beli baju raya? heheeee

    ReplyDelete
  15. lawa lawa lawa. merahnyeee mak ngah kete tu. hee.

    ReplyDelete

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS