Ucapanku...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

Nasi Goreng...

Assalamualaikum...


hola...seperti mana entry yg lepas Ahlam ada bagitahu yang Ahlam jadi babysitter anak buah Ahlam dkt Kelantan ni.. jadi babbysitter pn Ahlam rasa dah jadi macam surirumah sepenuh masa jer cuma hasben jer takde.. kehkehkeh...yerlah kena buat bekpes, masak makan tgh hari, makan malam xtermasuk.. hohoho sebabnya kakak Ahlam dia kerja pagi & ptg baru balik so nak makan kena masak sendirilah cumanya kalau abg ipar Ahlam kerja ptg dia akan belikan lauk dan Ahlam akan masak nasik jer...takpelah sebelum ni Ahlam masak dan bagi makan anak buah 2 orang tu makan bila tanya sedap tak makirah masak? sedap jawabnya siap surh buat lagi tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tadi nasi gorengku....huhuhuhu

nak di jadikan cerita pagi tadi kakak Ahlam nak p kerja pastu dia pesan dkt Ahlam suruh gorengkan nasi sebabnya nasi semalam ada banyak lagi.. so Ahlam gorenglah cuma xberapa nak kering maksudnya nasi goreng Ahlam 2 basah sikit.. masa nak siap 2 anak buah Ahlam nagis so Ahlam xtunggu lama sikit tuk bagi dia kering terus tutup api... bila siap2 kan dia dan terdengar dkt dapur tangtingtang macam orang memasak p tengok aik abang ipar aku tengah goreng balik... wawawawawa Ahlam rasa maluuuuuuuuuuuu!!!


terus masuk bilik xnak kuar2... hahahahahahuhuhuhu yerlah umur sebegini buat nasi goreng kampung yg senang 2 pn xreti... huhuhu

oklah nak cau dulu.. tatatititutu

2 comments:

  1. lama2 nant1 panda1 le... cuba lag1 ye ahlam.

    ReplyDelete
  2. 안녕하세요! This is twinscraftlife. We are handcrafters! pls visit our blogshop~ We sell handmade bags, pouch, phonecase, bookmarks, notes and many more! 감사합니다~ 꼭오세요~ twinscraftlife.blogspot.com

    ReplyDelete

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS