Ucapanku...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

Aku Tanya Apa Kabar?

Assalamualaikum semuaaaaa!!!



hai and haluuuuu!.... apa kabar semua? alhamdulillah saya sihat dan bertambah sihat kot...huhuhu akhirnya saya sudah berada di pusat pengajian saya dengan selamatnya dan dengan selamat juga saya sudah membuat sesi pembersihan dan mengemas almaklumlah bulan 12 cuti so semua barang kena kosongkan dan disimpan didalam stor...Alhamdulillah... ^-^v

sedar tak sedar saya sudah berada dalam semester akhir kalau diikutkanlah... kalau ikut perancangan ini adalah sem terakhir saya untuk program Med. saya... tapi saya hanya menrangcang dan Tuhan yang tentukan dan sebaik-baik perangcangan adalah Allah s.w.t . program ini sepatutnya ada 4 ke 6 semester.. so maknanya kalau saya tak sempat siapkan dalam masa 2 tahun (4 sem) saya boleh teruskan untuk ke 3 tahun (6 sem)... tapi tak naklah lama sangat yer dak? hehehe  #doakansaya

sepanjang duduk dekat kampung yang dah takde kemudahan wifi, banyak benda yang berlaku dan tahun ini dimulakan dengan kehilangan demi kehilangan...huhuhuhu hujung tahun dengan kehilangan Ayahanda tercinta dan awal tahun kehilangan ibu saudara yang paling rapat dan bulan dua ini kami kehilangan ibu mertua kepada abang saya disebabkan denggi berdarah... huhuhu berita yang mengejutkan...  Al-fatihah buat mereka yang telah pergi...

kegemukan amat ditakuti oleh semua golongan wanita (yer dok ni kenyataan daku ini???) dan saya baru sedar akan kenyataan itu.. huhuhu barulah saya sedar yang saya tak selalunya slim..uuwawawawa... serius kau jah.. kak temah dah naik badannya berkilo3... semua banju jadi kecik sendat ketat.. malu nak pakai dah!!!!!  paling ketara baju uniform navy saya semuanya macam nagka yang dibalut...huhuhuhu seksa jiwa raga rasanya... setelah mencari solusi dan sebab akibatnya... saya sedar saya tidak boleh hanya terima apa yang telah terjadi... kihkihkih oleh itu saya akan menjalani aktiviti diet yang sihat! maka bermulalah sesi  makan tapi dalam kualiti yang sedikit (saya ada gasterik so kena makan)... semua orang tegursaya dah berisi... maluuuuu!


okehlah sampai sini dulu celoteh dan luahan kegusaran perasaan saya buat masa ini... hehehe adiossss! 



2 comments:

  1. Itu belum masuk umur 30an lagi Ahlam. Bila dah makin berusia nanti, lagi la metabolisma kurang, pastu selera makan pun berubah dah tak berbeza selera makan berbanding zaman 20an. Erm... kena maintain Ahlam dari skrg, kalo tidak, nnt jadi mcm akak kau ni yang dah susah nak kurus dah skrg ni. Hahah..

    ReplyDelete
  2. baju sendat ehh...anggap jer baju tu mengecut hahahah

    ReplyDelete

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS