Welcome...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

Lama...

Assalamualaikum...



lama jugak jer saya tak menjeguk blog buruk saya nih... huhuhu sahkan ke blog rakan-rakan blog sendiri pun terabai... saya sekarang agak sibuk untuk menyiapkan Thesis saya sebelum bulan 5... alhamdulillah semuanya berjalan lancar tapi kadang-kadang stress jugak sebab idea dan kekangan  bahan yang tak mencukupi... well doakan saya yer... hehehehe




saya belanja gambar pemandangan di UUM yer...



cantikkan..? hehehe aktiviti petang-petang bila dah bosan dengan leptop dan buku-buku... keluar tengok manusia dan pokok-pokok




sampai ketemu lagi.. adiosss!!!
salam sayang...#AhlamMieraShafie

8 comments:

  1. Sesekali buat N3 bagi menghilangkan rindu sesama kawan blogger Ahlam.

    ReplyDelete
  2. Cantik pemandangan! Tetiba rindu zaman belajar....

    ReplyDelete
  3. Akak doakan Ahlam berjaya dan sukses selalu. Buat yg terbaik ye utk thesis.

    ReplyDelete
  4. cantik view! akak dulu pun masa kat UPM, kalau ptg2 suka lepak/jogging kat area tasik gini. Tenang..seronok.

    Moga Ahlam dpt siapkan tesis dgn cemerlang.

    ReplyDelete
  5. Salam, dtg menjengah bila ada sedikit kelapangan. Walau jrg bertamu, ingatan itu tetap ada dikalbu. all the best yer dear !

    ReplyDelete
  6. di UUM ada pokok tekoma kan? ala-ala Jepun gitu. hehe, Semoga segala urusan dipermudahkan :)

    ReplyDelete

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS