Ucapanku...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

KASUTKACA15 GA: CHIFFON SHAWL


Assalamualaikum...





saya seorang penyabar, kuat dan sensitif

Aku Tanya Apa Kabar?

Assalamualaikum semuaaaaa!!!



hai and haluuuuu!.... apa kabar semua? alhamdulillah saya sihat dan bertambah sihat kot...huhuhu akhirnya saya sudah berada di pusat pengajian saya dengan selamatnya dan dengan selamat juga saya sudah membuat sesi pembersihan dan mengemas almaklumlah bulan 12 cuti so semua barang kena kosongkan dan disimpan didalam stor...Alhamdulillah... ^-^v

sedar tak sedar saya sudah berada dalam semester akhir kalau diikutkanlah... kalau ikut perancangan ini adalah sem terakhir saya untuk program Med. saya... tapi saya hanya menrangcang dan Tuhan yang tentukan dan sebaik-baik perangcangan adalah Allah s.w.t . program ini sepatutnya ada 4 ke 6 semester.. so maknanya kalau saya tak sempat siapkan dalam masa 2 tahun (4 sem) saya boleh teruskan untuk ke 3 tahun (6 sem)... tapi tak naklah lama sangat yer dak? hehehe  #doakansaya

sepanjang duduk dekat kampung yang dah takde kemudahan wifi, banyak benda yang berlaku dan tahun ini dimulakan dengan kehilangan demi kehilangan...huhuhuhu hujung tahun dengan kehilangan Ayahanda tercinta dan awal tahun kehilangan ibu saudara yang paling rapat dan bulan dua ini kami kehilangan ibu mertua kepada abang saya disebabkan denggi berdarah... huhuhu berita yang mengejutkan...  Al-fatihah buat mereka yang telah pergi...

kegemukan amat ditakuti oleh semua golongan wanita (yer dok ni kenyataan daku ini???) dan saya baru sedar akan kenyataan itu.. huhuhu barulah saya sedar yang saya tak selalunya slim..uuwawawawa... serius kau jah.. kak temah dah naik badannya berkilo3... semua banju jadi kecik sendat ketat.. malu nak pakai dah!!!!!  paling ketara baju uniform navy saya semuanya macam nagka yang dibalut...huhuhuhu seksa jiwa raga rasanya... setelah mencari solusi dan sebab akibatnya... saya sedar saya tidak boleh hanya terima apa yang telah terjadi... kihkihkih oleh itu saya akan menjalani aktiviti diet yang sihat! maka bermulalah sesi  makan tapi dalam kualiti yang sedikit (saya ada gasterik so kena makan)... semua orang tegursaya dah berisi... maluuuuu!


okehlah sampai sini dulu celoteh dan luahan kegusaran perasaan saya buat masa ini... hehehe adiossss! 



Maafkan Daku...

Assalamualaikum....




haluuu semua, apa khabar? hope baik-baik saja...maafkan saya kerana dah lama gilos tak update blog.. huhuhu sebenarnya saya berada di kampung halaman.. dekat rumah ni pulak wifi sudah lama kena potong sebabnya modermnya dah takleh guna dari bulan 11 hari tuh..disebabkan kena panahan petir so my brother cakap malas nak sambung so dia pun terus stop perkhidmatan wifi tuh... wawawa saya lak kalau balik memang gigit jari ler sebabnya takleh nak online... huhuhu nih pun saya guna moble hotspot..kihkihkih nasib baik ada kan...


banyak benda nak cerita tapi bila satu-satu peristiwa tuh berlaku dan saya tak cerita terus.. maka peristiwa tersebut berkuburlah... huhuhu  btw saya ada terbaca pasal seorang ibu yang tinggal anaknya yang baru lahir hanya disebabkan anaknya menghidap Sindrom Down.. mesti kawan-kawan ada terbacakan...? saya ada baca yang si ibu ni cakap yang si anak ni nanti akan membawa malu pada keluarga.. huhuhu sedih bila baca... anaknya tak minta dilahirkan begitu, malah anak tersebut tidak berdosa untuk ditinggalkan sebegitu...inilah dugaan hidup, mujur ada si bapa yang penyanyang yang berjanji untuk terus menjaga si anak...

untuk pengetahuan semua.. saya mempunyai seorang anak saudara yang penghidap penyakit ini (SD).. namanya Thaqif Najman, dia dah berumur 9 tahun... comel!!! kami sekeluarga amat menyanyangi dia... disebabkan dia saya jadi jatuh sayang pada semua budak-budak SD ini... mereka unik... Thaqif amat penyanyang orangnya, dia peramah, comel dan cepat belajar.. kakak saya berhenti kerja untuk menjaga dia.. semasa kecil dia mengalami banyak komplikasi antaranya masalah jantung... dia paling rapat dengan arwah ayah saya.. huhuhu 



inilah insan paling istimewa dalam keluarga saya... Thaqif Najman Ashikin


comelkan... hehehe ni gambar dia yang paling saya suka... hehehe masa ni dia dalam 1 or 2 tahun kut...


ini dia hero saya.. gambar masa raya haji tahun lepas (2014)



okhelah sampai sini sahaja... love #ahlammiera




p/s: 3/2/2015 ibu saudara saya telah kembali ke rahmatullah selepas lebih 50 hari pemergiaan ayahanda saya... al-fatihah buat mak de....huhuhuhu
p/s: maaf tidak dapat untuk melawat blog kawan-kawan...huhuhuhu


 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS