Welcome...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

PELAMIN ANGANKU MAHAL

Assalamualaiku...


holala!!



beberapa hari lepas viral aka tular dilaman sosial tentang permintaan bakal pengantin yang membuat permintaan tidak masuk akal, tak masuk akal yang macam mana ni... haaa!! tak masuk akal bajetnya ciput tapi mintanya yang bajet beribu or berpuluh ribu... ada ke patut?? huhuhu

Jom tengok perbualan bakal pengantin dgn wedding planner nih.. Sabor jerlah nyah!










 Anda nilailah sendiri.. Munasabah e idok prmintaan depa nih.. Adehhhh migraine hakak... Nasib baiklah hakak tak jadi WP nih.. Kalau tidak boleh pengsan.. Ukurlah Baju badan sendiri.. Logikkah bajet macam itu dgn pelamin  sebegitu... Huhuhu

Ahlam kahwin dulu pun bajet jugak tapi masih waras lg untuk buat permintaan dengan WP... Ahlam ambil pelamin untuk orang brtunang itupun dalam RM500 xtermasuk baju.. Sbb baju buat sendiri... Tapi budak-budak sekarang ni entahlah diorang nih fikir apa.. Huhuhu


P/s: brkenan Sgt dgn pelamin akad nikah Yuna n pasangan ni.. Simple tapi Sgt wowww!!! 


Xoxo 

7 comments:

  1. hahahahah hahahaha agak2 la nak below 300 200.. kasi lalang jew. kumpul2 tepi jalan.. adoiyai.. Yuna tu artis orang berduit xpela dia buat gitu.. kita rakyat marhain ni ekotla kemampuan =(

    ReplyDelete
  2. Cakap kat dorang,nak murah kena buat sendiri...

    ReplyDelete

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS