Welcome...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

Segmen Ben Ashaari: Impian Ku Seorang Blogger

Assalamualaikum... hai.. hola...

Hari ni buka blog tengok ada satu segment yang menarik minat Ahlam nak join... Segmen Ben Ashaari: Impian Ku Seorang Blogger...


sesape nak join lehla klip dekat banner ni.. segala maklumat dan syarat pernyetaan ada di sana... ^_^v


Serba sedikit mengenai diri saya.. saya seorang pelajar di sebuah IPTA di utara tanah air...seorang yang periang kalau bagi sesape yang rapat dengan saya dan agak pendiam bagi sesiapa yang belum rapat dengan saya tapi boleh jadi peramah jugak orangnya kadang-kadang... seorang suka kucing tapi takde peluang nak pelihara walau seekor kucing lagi... dan seorang yang suka tumbuhan terutamanya pokok bunga... hahahaha itu sahaja kot... 

Kelebihan blog...hurm.. saya pun xpasti apa kelebihan blog saya ni..huhuhu yang pasti saya ingin kongsikan pengalaman seharian saya yang penuh suka duka pada pembaca dan segala info yang berguna.. saya juga nak megasah bakat menulis yg tidak ada nih.. hahahahkk (boleh jadi penulis tak saya ni???)

Impian sebagai blogger... masa mula-mula buat blogger dulu tujuan saya, saya nak femes macam blogger retis lain..hahahahakk.. tapi itu dulu zaman mudo-mudo dulu.. sekarang just nak low profil jer... impian sekarang saya nak jadi seorang blogger yang berguna dan dapat memberi manfaat buat semua pembaca yang datang melawat ke blog ni.. hehehehe





11 comments:

  1. insha Allah tercapai impian retis tuu .. aminnnnn ..hehee

    ReplyDelete
  2. Salam Kenal!

    Selamat Berblogging !!

    ReplyDelete
  3. same here. pendiam tapi boleh jadi peramah sometimes. hehe

    ReplyDelete
  4. tujuan blog tu dah bagus dah tu ahlam tpi ngapain sejak dua menjak ni jarang benor ngapdet.

    ReplyDelete
  5. Selamat berblogging ... :)

    www.hasrulhassan.com

    ReplyDelete
  6. Assalam,
    salam perkenalan dari saya blogger baru..
    epy bersegmen jugak yer..
    harap dapat berkenalan dan menyokong saya yer...
    jemput singgah yer :
    http://aryshafayyadh.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete
  7. Salam kenal
    Maaf lewat ku jung balas
    :D
    Salam maju jaya

    ReplyDelete
  8. Salam kenal :)
    Ros datang sini dari segmen yang sama.. done follow.
    http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete
  9. Weeee... DayangDeno datang dan terus folo sini jadi follower no 687..^_^ Jom ke blog DayangDeno? :)

    www.dayangdeno.com

    ReplyDelete

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS