Ucapanku...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

SaKit yaNg Tak kaN HilanG

Assalamualaikum...

buat Dia disana...

walau seribu kali kamu memohon maaf pada saya.. sakitnya xkan pernah hilang... saya bukan pendendam namun hati yang terluka cukup payah utuk sembuh... hati saya buka barangan yang boleh dibaiki...  walaupn saya sudah maafkan kamu dan cuba melupakan namun hati saya masih pedih menanggung segalanya... kenangan yang cuba saya hapuskan cukup kuat melekat dalam ingatan.. sakitnya amat terasa...

segala yang saya lakukan semuanya berkaitan dangan kamu... apa yang suka juga kebanyakan kamu suka... bagaimana utk saya hapuskannya? tiap kali solat saya memohon padaNya Yang Esa moga  saya terus melupakan kamu... saya menyibukkan diri dengan pelajaran dan pekerjaan saya... supaya saya tidak terus memikirkan kamu... namun ada saja yang bertanya.. pedihnya utk saya menjawab... 

saya cuba untuk mengelak dari segalanya mengenai kamu.. bahkan kawan juga keluarga kamu saya sudah tidak hubungi mereka lagi... saya bagaikan menjauhkan diri dari mereka yang mengenali kamu dan juga rapat dgn kamu... saya takut utk tahu akan perkembangan kamu.. bagi saya biarlah saya tidak tahu walaupan hati saya meronta2 ingin tahu mengenai diri kamu.. adakah kamu sihat, dimana kamu bekerja sekarang, sudah ada penggantikah... namun saya diamkan saya semua itu.. saya halang diri saya  untuk ambil tahu segalanya mengenai kamu...  supaya saya tidak menambahkan sakit dalam hati saya...

saya redha dgn apa yang berlaku.. kita tidak pernah bergaduh... sejak kali terakhir saya dengar kata2 pedih lgi sakit itu, saya tidak pernah mendengar lagi suara kamu... hampir sebulan saya off hp dan tidak on9.. dunia saya hanya pada buku, pelajaran dan kelas sahaja... jiwa saya kosong sehingga sekarang saya bagaikan sudah serik... ada yang menghantar salam pengenalan pada saya namun cukuplah dulu... hati saya masih sakit..dan mungkin akan terus sakit... 

saya maafkan kamu.... doakan saya dapat melupakan segalanya.... moga kamu bahagia disana...




moga saya mempu senyum semanis dulu kembali.. ^-^v




p/s:pe macam feeling x? hehehe

11 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. tiap yg terjadi ada hikmahnya...tabahkan hati, dear...

    ReplyDelete
  4. hukhukhuk, sedihnya anna baca... sabar k... smua ni dugaan ALLAH SWT..

    ReplyDelete
  5. mmg skt n payah utk melupakan perkara yg menyakitkn..even sembuh pun parut tetap ada,utk wk be strong k...

    ReplyDelete
  6. Jangan sedey2 k. InsyaAllah akan dtg yg lebih baik utk kamu nnt.:) Done bw kamu.. Mari ke entri saya pula..http://www.aimisyahirah.com/2012/09/rugi-tak-view-entri-tentang-gadis.html ^_^

    ReplyDelete
  7. senyum lah ahai cek mek molek hehe~

    ReplyDelete
  8. sabar la k... stiap khidupan pasti akan ada ujian.... anna pon pernah putus cinta... sakitnya hanya ALLAH je yg tahu...

    ReplyDelete

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS