Ucapanku...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

Rantaiku hilang...huhuhu

Assalamualaikum semua....

hurmmmmmmmmmmmmm.. *hai kak mengeluh panjam nampak!.. huhuhu camner tak mengeluh kalau barang paling berharga dan kita sayang hilang...huhuhu nak di jadikan cerita kemarin  6/4/13 memg xkan ku lupa lah..rantai emas pemberian mak Ahlam telah hilang... uwaaaaaaaaaaaaa!!!! Ahlam xtaw macam mana rantai 2 jatuh... sedar2 dah xde dilehir.. 2 pan dah malam baru perasan rantai xde...huhuhu time 2 ahlam dekat salon rambut nak potong rambut bila buka tudung tegok dekat cermin rantai xde...huhuhu rasa nak nagis pn ada..tapi control...huhu terus col rumate dekat panthouse suruh dia tengok2kan dalam bilik air mana taw ada terjatuh dekat situ.... namun msg yang saya terima adalah amat mengecewakan... takde....huhuhukk

so sampai sekarang Ahlam tak taw nak karang ayat camner untuk bagitau dekat emak Ahlam...huhuhu hurmmmm.. walau macam mana pun  Ahlam kena bagitau jugak...hurmmm...mungkin takde rezeki...tapi Ahlam masih berharap lagi untuk jumpe dengan rantai 2...

ayoyoyo!!! serius sedih, serabut dan tak tau nak cakap apa....

8 comments:

  1. awak! cuainya!! rantai emas kottt. Aduhai. awak buat lha sembahyang hajat 3x jumaat. kot ll kalau betul org curi insyaallah dia akan dikembalikan. or awak akan jumpa balik! who knows! sabar ea (:

    ReplyDelete
  2. masyaallah sayangnyaaaaaaaaaaa.. sama lah dgn Ibu Mak dara.. dia pun baru je hilang rantai tangannya.. mmg sedih dia dekat seminggu... :(

    ReplyDelete
  3. ala sedihnyer... cuma fikir baik2 kalau ada tercicir kat mana 2

    ReplyDelete
  4. Kesiannya... tapi kalau ada rezeki mungkin boleh jumpa lagi kalau hilangnya cuma sekitar dlm rumah..

    ReplyDelete
  5. Sedihnya..tapi bkn salah ahlam pun, dah jatuh tanpa sedar. Buat solat hajat ya, moga dpt jumpa balik. Insya Allah.

    ReplyDelete
  6. misplace ke? byk byk kan bace 3 qul. pastu cari byk kali.

    ReplyDelete
  7. Alahai Ahlam..Siannya...cuba ikhtiar utk cari lg yek -.-

    ReplyDelete
  8. sygnye,,xpe, try cari2 lagi,,mgkin tselit kat mane2 tu

    ReplyDelete

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS