Ucapanku...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

SEDIH

Assalamualaikum semua....


Ahlam dah jarang update.. klu update mesti benda sedih jer... huhuhu sekarang pun rangkin pegunjung dah menurun kadang-kadang takda langsung... hehehehe Ahlam faham, ahlam pun dah lama tak melawat ke blog kawan-kawan...huhuhu maafkan Ahlam...

SEDIH...

3APRIL
hari lahir dia... kalau tahun lepas dan tahun sebelumnya Ahlam jadi orang pertama wish pada dia.. dan kami akan bercakap berjam-jam.. menyulam janji mengubah impian memasang angan-angan... tapi sekarang semuanya melayang dan mungkin saat dan tika ini dia sedang menyulam janji mengubah impian dan memasang angan-angan dengan insan yang dia sayang... bukan lagi dengan Ahlam...ohh Tuhan Ahlam pasrah...

sekarang Ahlam tidak mampu untuk mengucapkan selamat buat dia.. Ahlam sedih... Ahlam tak mampu.. Ahlam terlalu sedih.. terlalu!

walauapapun Ahlam hanya mampu tulis di sini.. buat diri dia Ahlam nak ucapkan selamat hari lahir yang ke24... moga dikurniakan kesihatan yang baik, kebahagiaan dunia akhirat, keredaan dari-Nya.....*xtaw nk ckp pe..mcm biasa la...hehehehuhuhu

BAHAGIA... moga dirimu bahagia.. biarlah aku tanggung derita ini.. mungkin aku tak layak untuk itu.... ^-^v

5 comments:

  1. adus, jangan sedih sedih. kamu mampu mengubahnya :)

    ReplyDelete
  2. Chill la gurl, benda yang lepas jgn dikenangkan. In sha ALLAH ada yg terbaik untuk awok nanti. Percayalah setiap apa yg terjadi pasti ada hikmah! ^^

    ReplyDelete
  3. dun worry pasti ada hikmah sebalik tiap kejadian. KA doakan yg terbaik for u yer dear

    ReplyDelete

  4. awak jgn sedih2 ye, patah tumbuh hilang pasti berganti...

    ReplyDelete
  5. ahlam, dont sad2 lah,,chill=D kalau de jdoh xkemana

    ReplyDelete

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS