Welcome...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

FESTIVAL & CULTURAL NIGHT

Assalamualaikum...

hai semua... apa kabar? hehehe hari ni saya nak share aktiviti bebeapa minggu lepas.. hahaha dah beberapa minggu baru nak update kan.. bukan apa saya takde masa nak buat entry panjang-panjang.. ni pun pendek jugak setelah beberapa hari kumpulkan gambar barulah tergerak hati nak share apa yang saya join sepanjang beberapa minggu lepas... kalau ikutkan hati saya tak berapa suka ke tempat-tempat macam ni.. tapi ikutkan jer temankan rumate saya yang beriya-iya.. kesian pulakkan.. huhuhu 


Fastival of Indonesia

minggu pertama hari tuh sebelum bulan enam nihlah hujung bulan 5 hari tuh saya ada ikut rumate saya ke malam kebudayaan Indonesia.. perghhh happening sangat habaq hang! coz diorang jemput imNeeta alah band penyanyi tuh.. serius seronok tak sia-sia ikut rumate saya..kihkihkih tapikan saya agak malu sikit.. mati-mati selama ini saya ingatkan imNeeta tuh band dari Indonesia (syuupp!!! jgn cakap dkt org lain taw.. malu i).. hahahaha yang paling syok dalam festival nih diorang buat persembahan dari setiap bandar-bandar besar diorang contohnya dari Bali, Sumatera, Jakarta dll... dan penari-penari ini didatangkan khas dari Indonesia u...apa yang boleh saya cakapkan memang menakjubkan... hehehehe


#silau cheq... sebelah tuh adik comel nama dia fiqah! classmate rumate i...

#with my rumate Nurul.. senyum sape paling comel? mestilah Ahlam kan??? kihkihkih cepat ngaku!

#inilah band ImNeeta tuh... korang leh cari dekat youtube... lagu-lagu diorang best!

#hensem kot mamat rambut panjang tuh..lupelah nama apa..kihkih Neeta memang sweet n baik jer... kitorang xsempat nak bergambar dengan diorang sebab ramai sangat yang nak bergambar.. so gambar dari jauh jerlah..huhuhu

#ni salah satu dari group penari yang didatangkan khas dari Indonesia.. yang nih xingatlah dari mana.. huhuhu tapi ini group yang last buat persembahan tarian malam tuh.. gambar persembahan takdop..huhuhu rumate i tak ambil.. i pulak phone buat hal memang takleh buat pe ar... huhuhu


#last...


Saudi Arabian Cultural Night

dan pada minggu berikutnya kami join Saudi Arabia Cultural Night... yang nih so-so jer.. dan ada peristiwa memalukan dan mengecewakan terjadi.. sob..sob..T-T tapi takpelah benda dah lepas.. huhuhu yang ini pulak tak banyak sangat program dia agak boring sikit.. tapi ada yang tak mengecewakan sebabnya ada pertunjukkan api.. hehehehe malas nak cerita panjang jom layang gambar yang my rumate ambil... macam biasa phone saya phone cabut! huhuhu




#apatah diorang panggil nih cheq tak ingat..wawawa


#inilah pertunjukan api yang mendebarkan dan tak berapa mendebarkan...kihkihkih 


#okeh tata!!! sampai disini sahaja.. tak banyak pun gambar malam Arabian Night nih... almaklumlah bukan guna kamera pun guna phone...huhuhu dan tak banyak program menarik pun macam hambar... rata-rata kata macam tuh... huhuhu moga tahun depan or sem depan diorang buat lagi manarik...




p/s:ingatkan p arabian night nih lehlah jumpe penyanyi kun anta tuh.. walau yang bukan ori.. sipi2 pun jadi tapi xde pun..hahahaha
p/s:baru perasan yang kita pakai tudung kaler sama p festival dan arabian night.. eh3 kita ada banyaklah tudung kaler gini... walaupun bukan warna feberet!





salam sayang
AhlamMieraShafie!
^-^v










1 comment:

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS