Ucapanku...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

Sekarang dah Puas Hati..^-^

Assalamualaikum


perghhh!!! wahh..banyaknya serawang...yerlah dah lama Ahlam tak bukak Ahlam punya blog kesayangan ni..heheh..bkn apa terlalu bz..yerlah kan lapas exam sibuk duk mengemas lak..barang2 Ahlam belambak.. pening rasanya bila fikirkan akhir sem depan camner nak bawak balik kg..bukannya dekat..huhu tapi xpe lah kita fikirkan nanti...hehehe

okhe..berbalik pada tajuk entry hari ni..hurm sebenarnya pasal barang yang Ahlam beli dekat sebuah kedai di UUM ni..yg tamat tempoh 2...hehehe ni sambungan ceritanya...klu nak tahu cerita yg sebelum ni leh tgok sini..hurm pas habis study hari 2 dkat library Ahlam dengan member Ahlam si Finie..terus pg Mall..Ahlam masuk kedai 2 dan cakap dekat akak yang sama masa Ahlam beli gula2 2..Ahlam cakap..kak tadi saya beli gula2 ni..tpi bila saya bukak dia punya kotak,gula2 kat dalam ni semuanya dah cair satu pn xleh makan..sambil Ahlam tunjukkan isi dalam kotak 2... muka akak 2 macam terkejut pastu Ahlam cakap lagi..lagi satu kak gula2 ni dah expared..sambil Ahlam tunjukkan tarikh luput gula2 2 di belakang kotak..akak 2 makin terkejut..huhuhu dia terus mintak maaf dan cakap adik ambik la gula2 or barang2 mana yang sama harga..
pastu Ahlam cakap klu saya nak ambik duit saya balik..??huhu (sambil buat muka sedih) yerlah kan gula2 2 harganya RM2.20 klu beli burge ni dah kenyang..huhuhu pastu dia cakap xboleh la dik..adik kana ambik barang yang sama harga lagipn barang 2 dah di keyin kan dalam apetah dia sebut..huhu dgn lemah longlainya Ahlam ambik la gula2 kat bwah nih..huhuhu
-
-
-


xpe la xleh ambik balik duit 2..huhuhu janji leh tukar..betul x...hurm 2 saja...kawan2 jangan jadi cam Ahlam taw..nih pengajaran pada Ahlam moga perkongsian yang Ahlam kongsikan ni menjadi iktibar pada semua.. periksa sebelum beli..^-^

No comments:

Post a Comment

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS