Ucapanku...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

Otak Tepuuuuu!!!

ASsalamualaikum semua.... hehehehe


hai2!!!.... dah hmpir seminggu lebih kot Ahlam xupdate...hehehehe sebabnya Ahlam ada gap exam so p la merayap mana2... Ahlam balik ke satu tempat yang xboleh dihubungi oleh sesiapa pn.. wahhhh!!! gtu.. serius memg xde sape pn leh contac Ahlam... erm nk online memeg lagiiiii la  xleh....

hurm.. OTAK TEPU... setelah balik dari merayap Ahlam sambung stdy tuk persiapan exam pada 25 June 2012.. eh ari ni la...wawawawawa... memg Ahlam exam hari ni and jap agi kul 2.30 ptg...huhuhu nervous sgt2... hurm otak dah memg xleh terima apa2 dah ni.. TEPU kata org...huhuhu tapi rasa cam xcukup jer Ahlam stdy nih...hukhukhuk walauapapn skrg Ahlam Tawakal jer nih... 


"wehhhhh!!! Ahlam ko ni xsedar diri ek..? jap lg nk exam sempat update blog...ish3" kata diriku pada diriku...hahahahakk 


well kawan2 wish me luck k... 
tatatatititutut... jumpa di entry akan dtggggggg!!!!  

15 comments:

  1. bagus awak bercita2 tinggi(baca kat bahagian bawah blog ni)...selamat berjaya ye!

    ReplyDelete
  2. Selepas usaha dan doa eloklah bertawakkal :)

    ReplyDelete
  3. singgah dr blog mak dara.. biasela tue.. nk exam mule la otak jdik ting tong.. huhu..^_^

    ReplyDelete
  4. takpe tumpukan perhatian kepada exam dulu.. blog ni bila dah hbs exam pun takpe.. ;)

    ReplyDelete
  5. good luck tau...jgn stress2 yer :)

    ReplyDelete
  6. Ooo tgh tunggu nak amik exam sempat update blog ye. Hebat la ahlam. Nn tdoa tenangkan hati banyak2 ye ... Selamat berjaya.

    ReplyDelete
  7. Datang segmen Mak Dara :

    http://blueranger-theonlyone.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. ala...relax la...on9 relax dl dah.. :D

    ReplyDelete
  9. all the best!

    singgah dari segmen mak dara!
    sorry lambat!

    ReplyDelete
  10. guud luck kamu.. eh mira br wish la..sori :D

    ReplyDelete
  11. Buat semua.. terima kasih banyak2... ^-^v

    ReplyDelete

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS