Ucapanku...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

Renungan bersama.... Ia Aturan Yang Esa...

Assalamualaikum...


sambil Ahlam stdy dan tunggu subuh ni Ahlam nk kongsikan kata-kata yang menyentap hati Ahlam... kata-kata ni di ungkapkan oleh seorang Ustaz masa Ahlam mengikuti Khursus Khawin hujun tahun lepas...(bkn gatal nk kawen ek tpi temankn kawan..hehehe sambil2 2 ambik la skali mana taw jodoh sampai cpt..hahaha)  jom kita tengok...
-
-
-
-
-
-
-
-


" nasib kita tak sama, rezeki kita tak serupa... takdir kita berbeza.... "


serius... masa Ahlam dengar kata-kata ni Ahlam rasa sebak dan terharu.. entah mengapa... betul kata Ustaz 2... setiap manusia ada takdirnya.. Tuhan sudah tentukan segalanya sama ada tersurat dan tersirat.. hanya Dia yang mengetahuinya... lama Ahlam fikirkan kata-kata ini dan akhirnya Ahlam dapat jawapannya... dan juga Ahlam terima serta bersyukur atas segala apa yang dikurniakan pada Ahlam... Alhmdulillah... ^-^v



~renung-renungkanlah... 

15 comments:

  1. Betul tu ahlam. Akak pun selalu jadikan kata-kata ini sebagai penguat semangat dan motivasi diri supaya tidak bangga diri atau rasa down dgn ujian.

    ReplyDelete
  2. bersyukurlah dgn ape yg ade skrg . cukup makan pakai . alhamdulillah..

    ReplyDelete
  3. betul tu,awak..
    kite sbg manusia patot brsyukur :)

    ReplyDelete
  4. betul tu..tp pasal rezeki tu..memang kena usaha kalau nak dapat rezeki lebih :)

    ReplyDelete
  5. rezeki sekecil mana pun kita kena harhai :)

    ReplyDelete
  6. Hi! 안녕하세요~~! please do visit our blog! we sell
    purely handmade products such as pouch,
    earrings, cards, hp strap, cute items!
    쇼핑하시면 더 감사합니다~~^^
    http://twinscraftlife.blogspot.com
    http://thesoaplicious.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. syukur alhamdulillah dengan kehidupan yang dijalani sekarang ahlam.. sesungguhnya Allah itu da rencanakan yang terbaik untuk kita semua.. insyaAllah..

    ReplyDelete
  8. nice entry.kena bersyukur apa yg kita ada.

    ReplyDelete
  9. Yang penting, jangan berhenti berdoa. ;)

    ReplyDelete
  10. LydSunshine... ye akak.. kadang2 kita prlukan sesuatu untuk jadikan sebagai penguat semangat sendiri.. :)

    mira maisara n Qaseh Yana: kita perlu brsyukur dgn apa yang kita ada...hehehe

    Liza Razak: yes rezeki ada di mana2... Tuhan dah tetapkn rezeki masing2...

    nadia farhana: yes.. ur right.. ^-^v

    ReplyDelete
  11. Ieka MyLin: yes dear.. betul syukur sgt2..

    me just typing: ^-^v tq

    Fadzmie Mohamad: usaha, doa n tawakal kena seiring kan? hehehe

    ReplyDelete
  12. nadia farhana n Zurina Hj.Zainal: yehh... betul 2.. usaha, doa dn tawakal haruslah seiring.. :)

    ReplyDelete

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS