Ucapanku...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

Terluka

Assalamualaikum....


apa khabar semua? Ahlam harap para rakan-rakan blogger sihat-sihat hendaknya... :)
agak lama rasanya Ahlam tidak coretkan sesuatu dalam blog kesayangan Ahlam ini...agak sibuk dan leptop merah tiada disisi buat seketika...

TERLUKA... mungkin semua orang pernah terluka... bohonglah jika tiada yang  pernah terluka... Ahlam sebagai seorang gadis tidak lari dari rasa itu... rasanya??? sakit, pedih, ngilu, benci, marah, sedih dan akhirnya hanya mampu menagis... dah beberapa kali terasa dan kini masih lagi merasainya... kadangkala pedihnya terasa seperti disiat-siat, sakitnya sehingga ke tulang hitam, ngilunya mengentuk jantung hati.. rasanya semua pernah rasa dan tak perlu untuk Ahlam gambarkan keadaannya... 

terluka kerana dibohongi, terluka kerana dikhianati, terluka kerana dimungkhiri.... masih lagi mencari-cari ubat paling mujarab untuk ubati rasa terluka itu...(ada siapa-siapa tahu???? hehehe)





how dare u orglaut!!! :(


erkkk...*tibe2...huhu maaf fikiran Ahlam sedikit terganggu...huhuhu





p/s: mr. Teddy aka BlueBear yang paling setia bersama Ahlam....huhuhuhu nagis sambil peluk dia

14 comments:

  1. Sabar ye ahlam, apa-apa pun chill la gurl!! ^^ Awok kan navyian mcm sy walaupun sy sudah bersara sikit, keh keh keh

    ReplyDelete
  2. Sabar2 . takmo sesedih. hehehe.

    Nak teddy biru tu jugak !

    ReplyDelete
  3. HYEE TED HIHIHIH
    daa xmoh sedih2 okay ;)
    SMILEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    ReplyDelete
  4. wuuu , sakit betul penyakit tuh ., hehe ,

    ReplyDelete
  5. BE serong dear...banyakkan zikrullah..

    ReplyDelete
  6. ubat paling mujarab adalah sabar... kena selalu tabah ok..x mo sesedih dah...

    ReplyDelete
  7. Org laut tu ada FB ke? Yg selalu Ahlam wish tu? Heheh. Dia tau ke tak dia org laut? Pasni takyah wish apa2 dah kat dia. Nnt dia perasan lebih2 plak.

    *tak citer pasal durian crepe kat blog ke? Hihi.

    ReplyDelete
  8. Rasanya hampir tiap org pernah rasa terluka..ditipu, dikhianati..
    Bg akak, ubatnya cuma MASA. Seiring berlalunya masa...hati kita mula kurang rasa sakit tu.

    ReplyDelete
  9. sabar ye,..cuba ceriakan diri..:)

    ReplyDelete
  10. sabar ye ahlam,,semua org pon pernah terluka,,sntiasa bpikiran positif k, in shaa Allah semua tu ade hikmahnya

    ReplyDelete
  11. Sabaq dear...sabaq bebanyak...chill up..

    ReplyDelete
  12. blue teddy die steady jeeeeee mandi. hehehe.

    ReplyDelete

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS