Ucapanku...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

Bila BOs tak ada...kami pun..... MAIN MASAK-MASAK...

Assalamualaikum....


hai kawan-kawan... nakal tak tajuk entry kali nih???? hahaha

minggu lepas bos kami tak ada, dia ada musyarat di KL... so kami ape lagi bermaharaja lela lah.. kami jer Pegawai yang ada..hohohoho 

nak tahu apa yang kami buat...hahaha jom tengok:-



lepas keluar membeli belah barang-barang yang diperlukan so kami pun mulakan kerja kami di dapur gellay...hahaha satu hari kami disana duk buat
-
-
DURIAN CREPE


orang lain guna banyak tepung kami satu tepung.. so hasilnya taklah secantik orang lain buat...hahahahakk



sanggup nih p beli durian... walaupun mahal kami sapu jugak...huhuhu


jenuh Ahlan putar crem nih...hahahakk sebab salah beli jenama... nak bagi gebu so kena lah putar.. mesin lak tak de so gunalah tangan...makkk kau letih akak!!!


nihlah hasilnya yang pertama.. tak cantik langsung...huhuhu.. keras dan tebal semacam..hahahakk



dua gambar kat atas tu.. yang ke dua dan hasil yang terakhir.. nampak perbezaannya kan...hehehehe
walaupun tak menjadi sangat tapi semua staf yang makan tu puji kata sedap...hahahaha suke3x


day 2---

hari ke dua pulak kami buat nih!!!!!


speggheti...intalian food gitu.. cehwahhh!!!



taaaadaaaaaaaa!!!! hehehehehe


tgok Fina and Emy makan bersungguh...hehehehe 

speggheti nih tak berapa laku sangat, tak macam durian crepe tu kejap jar dah habis... speggheti nih sampai malam ada lagi...hahahakk...


time bos tak de nih la kami rancang macam-macam... day 3 kami daki bukit bendera lak..huhuhuhu.. penatnya dah lama xdaki mendaki nih.. ni pun sebab kena detail semua pegawai yang ada buat latihan berterusan kena pergi sama bawak kadet yang berkursus... huhuhu sedia bekorban la katakan hahahakkk...

balik jer dari daki bukit bendera cop-cop.. mandi dan tukar baju pastu berkejaran naik bas KD ke tempat kenduri lak.... staf dekat sini khawin daa.. kahwin lak dengan rakan sekerja...hohoho kami pun terkejut mula-mula tu... hahaha dah jodoh diorang....

*kami dan pengantin.. kak laili... doa kami moga kak laili dan pejoi bahagia selamanya.. aminnn!!! (kak laili cuti-cuti jgk tapi cepatlah masukkn bonus kami...kihkihkih) *

penatnya Tuhan saja yang tahu.. tapi kat majlis tu ada buah durian dengan pulut... wahhh!!! apa lagi hilang segala penat dengan muka tak tahu malu kami melantak durian tu...hahahahakkk....

esknya pula kebetulan cuti.. so kami duk melepak dalam bilik, petang skit kami p shopping...bahagianya rasa...hahahakkk

hari ni lak baru nak buat jahat sekali bos dah balik daaa... huhu kantoi tak turun beratur pagi...hahahaha



p/s: hari ni dah mula bz balik dah...huhuhu almaklumlah bos dah ada.. tak bz pun kena buat-buat bz..kihkihkih...:P adios!!!

16 comments:

  1. dah tgh lapaq ni tgk mknan lak..haha...adoi sedap2..

    ReplyDelete
  2. gile bestttt! xpena rase duyan crepe ni =.=

    ReplyDelete
  3. wah, nampak sedap juga durian crepe tu kak..

    ReplyDelete
  4. bole memasak ke kat ofis? Akak ingat ahlam buat durian crepe tu kat umah. Nakal nooo...

    ReplyDelete
  5. Mmm.. Bestnya durian creeps tu.. Nak juga satu boleh ? Hehe.. xD Regards from Boyz_ed at www.boyz-ed.com

    ReplyDelete
  6. Terlebih rajin sudah..ish3! ^__^

    ReplyDelete
  7. wah betol2 sorga ye bos xdek,hahah

    dh boleh order durian crepe ni =p nmpak sedap ok

    ReplyDelete
  8. masih ade lagi musim durian cerepe ni hihih syokknye boleh mkn durian...
    anywy Na nk wish hpy new yearrrrr

    ReplyDelete
  9. durian crepe..teringin nya...xpnh makan lg..

    ReplyDelete
  10. durian crepe..teringin nya...xpnh makan lg..

    ReplyDelete
  11. wahhhh , sedap kut durian crepe , eh eh , cuba durian puff , haa , sedap giler !!!

    ReplyDelete
  12. sedap ea durian crepe? sha tak pernah makan langsung. aduh pandainya ahlam masak!! ajarkan tau (: lapar lepas tengok spageti tuhhh

    ReplyDelete

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS