Ucapanku...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

TIBA MASA UNTUK MELUPAKAN....

Assalamualaikum....

haluuu....


Rasanya dah hampir 3 tahun kami putus.. dan rasanya juga dah tiba masanya untuk saya terus padamkan namanya dalam hidup errkk hati saya... hurmmm... memang susah pada tahun pertama buat saya untuk melupakan segala kenangan air mata..kihkihkih tapi sekarang saya sudah boleh untuk berkawan balik dengan dia tanpa rasa sedih (sedih ker?)... huhuhuhu dia pun dah ada pengganti (lepas saya dua orang kau)...

Oleh itu, saya akan padamkan semuanya yang berkaitan dengan dia... kalau sebelum ni, jika ada sesapa yang perasanlah kan dan rajin nak belek/baca entry lama saya mungkin akan tahu siapakah dia.. (kalau adalah kan...huhuhu) sebabnya adalah 2/3 entry pasal dia dulu... so now, saya nak delete semuanya.. hahahahahaha (gelak jahat)... kalau dulu, ada kawan-kawan yang bertanya "eh kau,kau tunggu dia lagi ke?" jawapannya NO!!!! kerana kami takkan bersama diatas sebab-sebab tertentu... tak nak cakap banyak dengarkan lagu Salahkah ini... hehehehe

"salahkah ku bila mencintamu sepenuh hati...
sedang ku tahu pasti keluarga tak merestui...
biarkan dunia berputar seiring waktu berjalan..
sampai saat nanti tiba..
waktu merestui cinta terlarang... 
untuk kita berdua..."
 (cebisan lirik lagu salahkan nyanyian Hafiz&Rossa)

Setelah lama saya pendam.. cuba perbaiki diri (muahasabah diri.. hehehe) akhirnya saya sedar.. dia bukan jodoh saya mungkin ada hikmah disebalik kejadiaan dan pengalaman itu... dan sebetulnya, selepas putus saya dapat rasa satu ketenangan yang tidak pernah saya rasakan sebelum ni.. saya lebih dekat dengan Yang Maha Pencipta... saya lebih tenang walaupun waktu itu banyak berlaku masalah-masalah besar dalam diri saya.. saya struggle dengan diri sendiri... tapi alhamdulillah saya boleh melaluinya.. ^-^v

Dan yang paling penting sekarang.. sudah tiba masanya saya melupakan segala kenangan lama... walaupun agak lama mengambil masa... (hati seorang perempuan kan huhuhuhu)...

dan juga saya nak ucapkan selamat tinggal kenanagn!!!! hehehehehe





salam sayang....
p/s:sayataksalahkansesiapa.... ^-^v




Hafiz
Salahkah ku bila mencintamu sepenuh hati
sedang ku tahu pasti keluarga tak merestui


Sumber : http://www.liriklagumuzika.com/2013/12/lirik-lagu-salahkah-hafiz-rossa-ost.html#ixzz3KdcYhtxQ
Hafiz
Salahkah ku bila mencintamu sepenuh hati
sedang ku tahu pasti keluarga tak merestui

Rossa 
Biarkan dunia berputar seiring waktu berjalan
sampai saat nanti tiba
waktu merestui cinta yang terlarang
untuk kita berdua 

Dari jauh ku berlari mengejar mimpi-mimpi
berat rasanya ku dapatkan semua 


Sumber : http://www.liriklagumuzika.com/2013/12/lirik-lagu-salahkah-hafiz-rossa-ost.html#ixzz3KdcOLrqC
Hafiz

Salahkah ku bila mencintamu sepenuh hati
sedang ku tahu pasti keluarga tak merestui

Rossa 
Biarkan dunia berputar seiring waktu berjalan
sampai saat nanti tiba
waktu merestui cinta yang terlarang
untuk kita berdua 

Dari jauh ku berlari mengejar mimpi-mimpi
berat rasanya ku dapatkan semua 


Sumber : http://www.liriklagumuzika.com/2013/12/lirik-lagu-salahkah-hafiz-rossa-ost.html#ixzz3KdcOLrqC

9 comments:

  1. mungkin akan dpt jodoh yg lebih baik masa akan datang... :)

    ReplyDelete
  2. walaupun perit teruskan langkah untuk melangkah... kerana dunia ini terlalu luas untuk kita terus melangkah..

    ReplyDelete
  3. Ada hikmahnya tu.
    Allah sebaik2 perancang, dear.
    Serahkan padaNya..
    drshikinzainal.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. me too sis.. cuba melupakan.. entri pasal 'dia' dibiarkan sebab malas nak cari balik. hehe.

    ReplyDelete
  5. Bagus, bagus. Akak suka semangat mcm ni. Nnt, one day bila ahlam dah bertemu dgn jodoh Ahlam, Ahlam akan faham kenapa yg ini yg putus ni bukan ditakdirkan utk Ahlam.

    ReplyDelete
  6. Bukan jodoh Ahlam, insya Allah jodoh yg terbaik akan tiba. Lepaskan memori lalu, anggap tu satu pengajaran/pelajaran untuk hubungan baru yg bakal terjalin nanti.Insya Allah. :)

    ReplyDelete
  7. Ya Allah 3 tahun!! Lamanya Mieraaaa mohon move on pleaseeee you can get someone better <333

    ReplyDelete
  8. Ada hikmah di sebaliknya. Insyaallah ada pengganti yang lebih baik

    ReplyDelete

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS