Ucapanku...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

INDAHNYA ZAMAN KECIL...

Assalamualaikum...




Halooo!!!!... zaman kecil korang macam mana? celik mata terus kuar main or celik mata duduk lepak depan tv? hahahaha zaman saya zaman kecil dulu memng syok! sangat syok... saya jenis yang celik mata p mandi terus kuar rumah nak ke padang dengan tak sarapan paginya... pastu balik tengah hari macam zombi kelaparan.. hahaha pas melantak (makangkedarah) terus keluar sembunyi-sembunyi ke rumah kawan sebab nak main.. gilorkan? hahahaha pastu kalau tak mahgrib jangan harap nak balik... pastu balik sembunyi-sembunyi takut mak marah... hahahaha


kalau tengok budak-budak zaman sekarag takde dah macam tuh.. kalau ada pun dekat kampung-kampung.. tuh pn jarang jugak... huhuhu sekarang deme dengan gadjet jer dekat tangan... sampaikan aplikasi kita tak tahu deme tahu lagi dari kita.. aduhai!

apapun kanak-kanak yang lahir sebelum 2000 memng best!




nih permainan paling saya suka... susun botol.. dekat tempat korang panggil ape ek?


susun selipar.. yg nih xbrape suka sgt sebab mesti xde org bagi join.. hahahaha sebabnya kalau sy baling sokmo xkena.. huhuhuhu




indahkan zaman kita? huhuhu
serius rindu sgt zaman kecil-kecil dulu...


tatatititutu




11 comments:

  1. Andai dpt ku undurkan putaran dunia.....

    ReplyDelete
  2. memang pun, asik main dgn jiran sampai senja nak balik pun kena kakak yg panggil! mcm2 mainan..ting-ting, main getah, main kejar2. Mmg seronok! sekarang..budak2 dok ngadap skrin dgn muka ketat.

    ReplyDelete
  3. sobsob rindunyaaa nak main semua bendaalah tu. especially main masak masak.. haha lepas tu kena kejar dengan mak, sebab sepahkan rumah..keke

    ReplyDelete
  4. Kanak-kanak sekarang memang banyak sangat beza cam zaman kita dulu... Rasanya permainan cam tuju selipar, nenek si bongkok 3 tu dorang tak tahu kot...

    ReplyDelete
  5. waktu zaman sekolah zaman kecil2 best sbb x perlu nk fikir hal org lain fikir seronok main ngan kawan2 je

    ReplyDelete
  6. zaman kanak2 dulu2 sangat seronok..main keliling kampung..jauh berbeza dgn zaman anak2 sekarang...

    ReplyDelete
  7. zaman2 kecik yang sentiasa menghiburkan hati.

    follow & blogwalking here, jom join first contest ain
    http://ainsyaa96.blogspot.com/2015/05/assalamualaikum.html

    ReplyDelete
  8. paling rindu nak main getah.. galah panjang... hehehehee... :)

    ReplyDelete
  9. permainan zaman dulu banyak guna tenaga...halaman rumah luas
    budak la, duduk terkurung dalam pagar rumah. mak pak tak bagi keluar ramai orang jahat..huhu
    dok terperap..indoor games ajalah.

    ReplyDelete
  10. byk permainan yg kita terokai...terjun sungai...mancing...xde pon risau nk caj hp heheheheh

    ReplyDelete
  11. game baling selipar tu paling best, lama tak main

    ReplyDelete

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS