Welcome...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

I'M SO SORRY...

Assalamualaikum...


Kenyataan Akhbar...



hai... for those yang terkena link iklan, saya mintak maaf sesangat diatas apa yang terjadi. pekara itu berlaku disebabkan oleh perasaan suka-suka dan ingin mencuba.. saya tiada niat lain selain itu bukan kerana terdesak or nak cepat dapat income, NO!... itulah kali pertama trick 'jahat' plus 'nakal' yang saya pernah buat... and inshaAllah it will be the last! i promise!!!

I know ada yang bengang tahap gabang! pada saya.. dan ada yang dah blacklist saya dalam senarai gatai letak ads dekat cbox diorang dan juga yang latak my name besar-besar dalam dalam ruangan AMARAN mereka...oleh itu saya membuat pemohonan maaf secara terbuka ini... so please forgive me... and for those yang tak marah tuh tak bermakna anda tidak bengang kan? saya nak ucapkan terima kasih kerana tidak blacklist saya atau memalukan saya... thanks a lot!

dan yang paling best pada mereka yang terkena and still datang blog saya siap follow lagi.. saya nak ucapkan ribuan terima kasih pada anda dan  i'm so sorry...


SAYA AHLAMMIERA MEMOHON MAAF!!!




p/s:ramai jer buat macam tuh n dah saya banyak kali kena mcm tuh tapi xdelah nak marah sgtkan... tapi nak buat mcm mana dh nasib saya dimalukan begituh... hihihihi
p/s:meh klik ini dan sini... opppsss! (hahahaha kalau sudi)



5 comments:

  1. Ahlam, Zumal tak le marah tapi hati2 kalau syarikat tu yang marah tau ^-^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe... thnaks zumah... tapi jgn risau zumal xkena pn.. :)

      Delete
  2. Ahaha Miera ada buat ke? Tak perasan ler pulak hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. yups.. adalah sekali.. tapi pd blog2 tertentu jer.. huhuhu

      Delete

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS