Ucapanku...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

TOPUP DAPAT DUIT?


Assalamalaikum...


haloo... hai Ahlam nak share pengalaman dan apa yang terjadi pada member Ahlam setelah dia menggunakan simkad Tone Excel ni.. masyuk! alhamdulillah...




Ada sahabat saya Pengguna ToneExcel topap sebulan RM 300..
Komisen saya RM 300 x 26% = RM 78 (ini dari dia sahaja)
Beliau hampir 5 bulan menggunakan ToneExcel. 
Rezeki saya alhamdullilah setakat ini RM 390 untuk seorang pengguna sahaja..
Rangkaian saya setakat ini ada seramai ''ehem-ehem'', 
ada yang topap sebulan RM 100, RM 50, RM 30 RM 5, RM 3
Tidak kira berbilang bangsa, .

Kalau saya tiada nanti saya akan minta mak saya aktifkan handphone saya sahaja topap bulan-bulan min RM 20. Income passive saya still berjalan. selagi rangkaian saya topap selagi itulah saya boleh bantu emak saya ..

Setakat ini Alhamdullilah walaupun nisbah kecil setiap bulan ada nampak peningkatan ketara..
‪#‎Nak‬ dekat konvo, target bakal hilangkan 1% Ujrah selama-lamanya sebelum konvo ini. rasa sangat sakit menanggung ''penghutang'' - itu saya 


ini lah orang yang memperkanalkan Ahlam pada TE nih.. dia dah memang berjaya dalam nih... apa yang korang semua baca dekat atas tuh melalui pengalaman dan apa yang dia dapat...


apa tunggu lagi.. daripada korang duk topup puluh ratus ringgit sebulan tapi tak dapat apa-apa... apa kata korang berubah pada yang akan memberikan keuntungan.. yerlah setiap kali korang topup korang akan dapat komisyen... tak kan berbaloi-baloi tu... lagi satu korang akan dapat internet percuma bila korang topup Rm30 selama sebulan... okeh internet percuma ini tak akan kacau korang punya topup... rm30 tuh korang leg guna nak buat panggila sampai habis pn xpe...
NAK TUKAR???
apa kata korang whatsapp Ahlam dekat no ni... Ahlam sedia membantu
01135470703
atau
pm ke FB Ahlam

Ahlam 's JOurney Blogspot



okeh tata semua.... 





p/s:buatlah keputusan yang bijak... anda tidak akan rugi apa-apa bahkan anda akan untung lagi.. pecayalah...




5 comments:

  1. Bestnya baca pengalaman bisnes TE Ahlam tu... Selamat maju jaya yer ^-^

    ReplyDelete
  2. Business yg nampak mudah dpt imbuhannya ni..

    ReplyDelete
  3. Nnt share pengalaman Ahlam pula ye dgn toe Excel ni. Mmg akak dh byk dgr ramai org berjaya dgn tone excel ni.

    ReplyDelete

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS