Ucapanku...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

Menyambut Orang Baru...

Assalamualaikum semua..:)

pada penghujung bulan sepuluh tahun ni..kami sekeluarga dpt khabar gembira..hehehe... menerima kelahiran orang baru..bertambahlah seorang lagi ahli keluarga En Shafie Ibrahim...wahhh..ayah menyambut kelahiran cucunya yang ke-18...wahhhh!!!! alhamdulillah syukur semuanya selamat....bayi comel seberat 3kg lebih..(aku pn lupe dah berat sebnr dia, tapi 3 lebih la) lahir pada 27/10/2011...merupakan anak pertama abgku...perempuan..hehehehe diberi nama..jgn trkejut namanya panjang..hehehe yerlah ayahnya teruja kot..almaklumlah anak pertama Nur Rania Raisya Rizqin bt Mohd Sabri...hehehehe ape macam pnjang kan..hehehehe....jom tgok gambar baby comel nih..


*Rania dgn untienya..tgok sape lagi comel...hahahakkk...*


*kuat tido tol..kacau2 pn xnak bagun..huhuhuhu..bukak mata kejap pastu tdo alek..hahahakk*


*tgok muka dia cam nk cebek kan..hahahakk aku la kacau dia..sib baik xnagis..hahakk..klu nagis ok gak..leh dgr suara dia...:P*




*kaki Rania comel*

comel x..??? comelkan...Tahniah kpd abg dan kakak ipar ku... alhamdulillah baby sihat xde kena kuning pn..




*awal bulan ni insyaAllah ayah akn terima cucu sorang lagi..dan awal tahun dpan pn sorang lagi gak..hehehehe....*

5 comments:

  1. amboi. panjangnya nama. ti dah sekolah memang tak muat letak fullname kat nametag. hehe. :D

    ReplyDelete
  2. hehehehe..2 la pasal..nk buat cmner mak ayah dia excited dpt anak sulong...

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum..cumil baby...saya pun baru dapat anak buah...^^,

    anyway..1st time singgah cni..dah follow..kalau sudi singgah la blog huduh saya ^^,

    ReplyDelete
  4. wkumsalam...tq..yer ker...tahniah jgk..:)

    yes sy dah follow awk..xde la huduh lawa pe..lebih lawa dri blog sy..

    terima kasih byk2 sbb sudi follow..:)

    ReplyDelete
  5. tahniah dapat baby comel ^_^
    awat panjang sangat nama tu 0_0

    ReplyDelete

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS