Ucapanku...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

Ya TUhan...152,000... :'(

Assalamualaiku dan salam satu malaysia...hehehehe


hari ni Ahlam tersangat terkejut dgn berita yang Ahlam baca dalam Harian Metro..huhuhu ape yang terkeluar dari mulut Ahlam ialah Subahanallah ya Allah...huhuhu sedih sesangat...kebah deman Ahlam kejap dek kerana terkejut...huhuhu okhe nk taw ape yang buatkan Ahlam terkejut..huhuhu tengok berita ni mesti ramai yang dah baca berita ni kan hari ni..huhuhu yang xbaca lagi leh kelip kat gambar 2...sedih sesangat...apa la nak jadi...hurm 
jom kita tgok...
-
-
-
-
-
KUALA LUMPUR, 15 Nov (Bernama)- seramai 152,182 anak luar nikah direkodkan oleh Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat dari 2008 hingga 2010. Timbalan Menteri bekenaan Heng Seai Kei berkata daripada jumlah itu, Sabah mencata angka tertinggi dengan 41,490 orang, diikuti Selangor (18,983) dan Serawak (17,570). berita selanjuknya leh kelip kat gambar bawah..huhuhu



sama2 lah kita fikirkan sejenak...hurm jauhkan lah ahli keluarga kita daripada pekara2 sebegini..amin ...





*sumber Harian Metro Online...*

5 comments:

  1. Astarfirullah......dosa zina agy...paling besar dosa bunuh baby yg xberdosa tu

    ReplyDelete
  2. memang tak ada kesedaran lah sampai 3x...ish..ish..

    ReplyDelete
  3. orked: bila brtuhankn nafsu bgtu la jdinya...huhuhu
    cik tikah: mudah2an..amin..
    Run Away:2 la psal..hurm bila dh trjebak dlm bnda cmgtu diorg fikir nk sedap jer xde dah dosa phala dlm kepala 2...huhuhuhu

    ReplyDelete

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS