Ucapanku...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

Selamat Hari Raya Korban..:)

Assalamualaikum semua....!!!!


terlebih dahulu saya nak ucapkan selamat hari raya korban buat semua rakan2 blogger..marilah kita sama2 menghayati erti sebuah pegorbanan yg sebenar...

tahun ni kat umah saya tak semua adik-beradik saya yang balik...huhuhu..tinggal saya, adik dan kakak saya  jer yang ada dirumah untuk sambut hari raya korban tahun ni..huhuhu..
kakak saya yang sulong balik beraya di Pahang rumah mertua dia, kakak yg kedua di kota bharu kerja, raya ke-2 baru balik sini..huhuhu abg2 saya pula semuanya beraya dirumah mertua masing2 sorg di KL lagi dua kt Terengganu ni jer tapi almaklumlah daerah lain2..huhuhu
kakak saya yang sorang lagi 2..kat Sabah..huhuhu sedihnya semua jauh2..takpela semuanya ada tanggungjawab masing2... lagi pn raya puasa hari 2 dah berkumpul ramai2..:)

lagi pn saya sudah 2 tahun beraya haji di rantauan..huhuhu tahun pertama di UUM saya terpaksa beraya di Pulau Pinang disebabkan ada latihan tempatan, tahun kedua pn sama tapi di Lumut, Perak..huhuhu tahun ketiga alhmdulillah dpt pulang kerumah dan  juga tahun ini..:)

manu raya haji tahun ni cam biasa la..biskut2 raya memang takde..hehehe cuma ada nasi impit kuah kacang special mak, tapai (bnda wajib), kek coklat fatin (adik) n ada la lagi..hehehe xde la semeriah raya puasa.. ala2 kadar jer...
2 jer kot..lgpn saya dah melalut bnyak dah nih..huhuhu...
k bye..t jumpe lagi...:)





p/s: pagi esok jgn lupe prgi sembahyang raya taw..hehehe

6 comments:

  1. salam aidil adha,,huhuhu,,,happy happy ya,,jgn sedih2 huhuh ;)

    ReplyDelete
  2. terima kasih semua..slmt hari raya jgk..duit raya mana?? hehehe
    dging korban ker..:P

    ReplyDelete

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS