Ucapanku...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

Jangan diLayan PeRasaAn Itu...

Assalamuaalaikum...


entah mengapa mulut berat untuk berkata-kata... hati pula resah dengan tiba-tiba... rasa sayu menyapa diri... perlukan aku untuk membazirkan air mata? perlukan aku untuk menyesali segala yang telah terjadi? perlukah aku menyoal diri salah siapakah semua ini terjadi? perlukah aku??? 

mungkin jika aku tidak memilih jalan ini dulu, aku tidak begini.. itu semua adalah mungkin..hurm 

OLEH ITU AHLAM KAU JANGAN DILAYAN PERASAAN ITU..!!! 

teruskan perjalanan mu.. ia masih panjang lagi didepan sana  banyak lagi yang akan kau temui dan tempuhi... tabahkan hati dan teruskan berjalan bersama seyuman mu itu... ^-^v


jika boleh... ingin di delete segalanya...

4 comments:

  1. jika boleh..tapi mesti sukar kan :)

    ReplyDelete
  2. sabar yea..
    ok syg..
    follow u..follow back :)

    ReplyDelete
  3. Betul ahlam, jangan dilayan perasaan tu. Baik berkawan dgn kucing mcm budak dlm gmbr tu. Comel je.

    ReplyDelete
  4. Amirah Jafri: yes true... sukar sgt.. tapi klu kita nak boleh jer.. betl x? heheh

    kyna : thanks dear... ^-^

    LydSunshine: yes kak.. betul 2...hehehe comel kan... ^-^

    ReplyDelete

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS