Ucapanku...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

Rindu Mereka... T-T

Assalamualaikum... 


Rindu... 
Rindu... 
Rindu... 
Rindu dengan mereka.. 
mereka adalah sahabat sejati saya.. mereka kekuatan saya... mereka semangat saya... mereka ada dikala saya rasa saya tiada kekuatan.. mereka sentiasa ada... semua kami kongsi bersama... mereka sahabat saya.. saya sayang mereka... 


*me, wan, finie n mye.. kami gelarkan kami keluarga Gorgon...hahaha nak taw Gorgon 2 apa tnya la En Google...:P*

*yes! kami lagi..heheheh smart xkami? hehehe true story memg Ahlam tinggi dari diorg...hahahakkk.. ni gambar tahun ni bulan 1 pastu dah tak jumpe dah.. jumpa wan jer* 

Wan... dia kakak kami... dia tempat Ahlam akan cari dulu kalu ada pape ... dia kekuatan Ahlam... Ahlam sayang dia sangat-sanagat... rindu dengan dia...hahaha padahal baru satu bulan tak jumpe... heheheh kami selalu berhubung... ada apa-apa jer mesti Ahlam akan cari dia... sama ada nak mintak pendapat or nak luahkan perasaan..hehehe Wan aku sayang ko taw... 

Finie... dia pembakar semangat Ahlam... cara dia dan dia punya gaya.. buat Ahlam rasa selesa dan senang... dia pun kalu Ahlam ada pape mesti cari dia lah... Ahlam sayang dia sangat-sangat... dia sahabat Ahlam... sem lepas tinggal Ahlam dengan dia jer.. kalu ke mana-mana memg kami akan pergi bersama-sama ar... sebab Ahlam dengan dia cos 4 tahun tapi sem ni dia dah takde kat UUM dah.. sebab sem ni dia praktikal...huhuhu so Ahlam sorang-sorang ar..hukhukhuk... rindu dia sangat-sangat... dah hampir 6 bulan tak jumpa dia.... tak pe nanti Ahlam balik kampung mesti jumpa dia lah... tu pun Ahlam kena p Kota Bharu dulu la... sebab dia mek kelate...hehehe.... tak sabar nak balik... 

Mye aka Munah... dia penyeri dan pelawak kami.. kalau takde dia rasanya suram kot...hahaha dia pun dah habis belajar dah.. sekarang dah kerja bz memanjang jer dia nak contac pun susah... huhuhu FB pun bukan buka selalu cam Ahlam yang 24 jam duk online  nih...kihkihkih... dia memg kelakar.... sayang dia jugak... 



*ini adalah sweetheart Ahlam n rumate Ahlam selama setahun setengah... sabah bha...nih gambar masa kami p jogging sama-sama dulu rutin kot...huhuhu cari fitness la katakan sebab taknak melantong dalam baris..:P*

Ika... sweetheart Ahlam... sayang dia sangat-sangat..huhu dah hampir setengah tahun tak jumpa dia.. sebab dia nun jauh di Sabah... sejak dia dah habis belajar dia balik Sabah... huhu tinggalkan Ahlam sorang-sorang dekat UUM tercinte nih... how dare u...kihkihkih tapi tak pe bulan 6 nih kami akan berjumpa kembali... nak peluk dia kuat-kuat..yeh!!! dia comel sangat-sangat...hehehehe dalam intake kami, kami panggil dia 'adik' sebab dalam ramai-ramai dia lah yang paling muda... owhhhh!! memang rindu giler kat dia... dia penyabar orangnya... walaupan Ahlam ni perangai ya ampun! dia tetap sayang Ahlam..(ooohhh perasannya!) kami tinggal sebilik hampir 2 tahun ar lebih kurang... kalau Ahlam sedih dia lah yang Ahlam cari selain budak senget 3 orang 2...kihkihkih

*kami Gorgon Family...waahahahaha...aik camner ada sorg lain jantina nih..hahaha  opss 2 finie punya yer... tapi kami satu kepala...gila2 pnya budak...:P*

yang atas ni gambar last kami bersama-sama huhuhu lepas Tauliah dan masing-masing bawak diri p paraktikal  dan pastu wan, ika dengan mye dah habis belajar... huhuhu susah dah kami nak brkumpul sama-sama.. dan Tn Ai aka GO.. pun dah takde dah kat KD dia dah pindah dah...huhuhu  dan Ahlam doakan dia dengan Finie cepat-cepat kawen.. hehehe tak sabar nak tengok dua orang nih naik pelamin... sorang serius sorang lagi kepala giler2...hahaha tapi diorang saling sayang menyayangi...hehehe 
walauapapun Ahlam sayang diorang sangat-sangat... mereka sahabat Ahlam yang selalu ada disisi Ahlam walauapapun keadaan... terima kasih sahabat...

3 comments:

  1. Segaknya dgn uniform. TInggi rupanya Ahlam ni.

    ReplyDelete
  2. heheheh.. tq akak.. ^-^v tinggi sy 164 cm...hehehe tinggi x? kihkihkih

    ReplyDelete
  3. kina follow sini:)
    http://kinarakinatara-beebeey.blogspot.com/

    ReplyDelete

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS