Ucapanku...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

Khabar Duka...

Assalamualaikum...


entah macam mana saya nak mulakan cerita... bermula dengan ketiadaan arwah Ayah... satu-satu ahli keluarga/saudara terdekat pergi... Al-fatihah buat mereka... saya buka nak menyalahkan takdir namun kami tak begitu kuat lagi untuk menerima khabar duka... minggu lepas kami dikejutkan dengan berita kehilangan anak sulung kepada sepupu kami (entry penuh disini).. selang sehari selepas itu kami terima pula berita kehilangan bekas isteri arwah pak long (ayah we) kami... namun kali ini ada berita lagi memeritkan buat kami sekeluarga...


2 hari lepas saya menerima masej dari sepupu saya Adib (adib dan kakak agak rapat kerana sama umur dan satu sekolah) yang mengatakan anak saudara saya Shadia Najwa aka kakak, yang belajar di USIM kemalangan... mula-mula saya rasa mungkin hanya kemalangan kecil kerana belum dapat berita yang saheh dari kakak sulung saya sendiri.. pagi esoknya barulah detail kes saya dapat sepenuhnya.. dan sekarang kakak berada di Hospital Seremban.. dia mengalami kecederaan yang teruk.. dan yang paling menyedihkan dia patah tulang belakang.. YA Allah! tak tergambar kesakitan itu... 


saya cukup kesal pada orang yang melanggar kakak... sudahlan langgar orang lepastu cabut lari.. dan ANDA liahatlah seorang remaja yang aktif sebelum ini.. terbaring lemah diatas katil hospital tanpa boleh bergerak... walau sesiapa pun ANDA.. moga Tuhan membalas perbuatan ANDA dengan setimpalnya... 



kepada rakan blogger semua.. doakan kakak cepat sembuh dan kembali aktif seperti selalu...


p/s: maaf atas susunan ayat yang tunggan langgan... emosi xstabil... huhuhu :'(

10 comments:

  1. Semoga awak kuat dan tabahh.. Love u dear

    ReplyDelete
  2. Ya Allah bertimpa-timpa. Bertabahlah ye dik. Semoga kakak akan pulih seperti biasa.

    ReplyDelete
  3. Ya Allah, semoga kakak diberi kesembuhan.
    Semoga tabah dan sabar dengan ujian ni..

    ReplyDelete
  4. Ya Allah sedihnya tengok :'( Tak suka kes langgar lari! Moga kuat & tabah hadapi dugaan ni dan moga cepat sembuh :(

    ReplyDelete
  5. Moga Allah memberikan kesembuhan buat kakak..
    doa banyak2 ahlam...

    ReplyDelete
  6. Semoga kakak cepat sembuh dan kembali seperti sedia kala... Insha Allah..

    ReplyDelete
  7. Ya Allah, Salam Takziah ye...semoga yg pergi tu sentiasa dibawah rahmat Allah...

    Kesian kakak! harap2 dapat la org yang tak bertanggungjawab tu!

    ReplyDelete
  8. berat dugaannya...semoga sembuh seperti sediakala. aminnnn

    ReplyDelete
  9. Semoga yaya cepat sembuh & aktif mcm biasa 😊

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS