Ucapanku...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

KEK BERUSIA 34 TAHUN DIJUAL???

Assalamualaikum...






pecaya atau tidak kek yang disimpan selama 34 tahun dijual dan masih boleh dimakan??? mesti  tak pecayakan.. tetapi itulah realitinya kek perkahwinan mendian Puteri Diana dan Putera Charles yang disimpan selama 34 tahun masih boleh dimakan dan akan dijual pada harga RM12,243 dalam satu lelongan di Landon... perghhh mahal sesangat! huhuhuhu korang rasa korang sanggup ke makan? hahaha Ahlam tak sanggup walaupun diberi secara percuma... hehehehe 



korang nak beli ke? hahahakkk muslim tak boleh makan sebab kandungan alkohol yang tinggi... nak tahu cerita lebih lanjut sila ke SINI... 







sumber Sinar Harian Online...

7 comments:

  1. Uish macam mana boleh elok dimakan... Kalau dibagi free bab2 makan ni tak blh tolak hehehe

    ReplyDelete
  2. Kek xnk tp kalu gaun or tiara tu nk gak la ;)

    ReplyDelete
  3. mmg tak teringin! itu pun diorang boleh buat duit gak..mcm2! :D

    ReplyDelete
  4. Kita memang tak teringin pun
    Tengok aje bolehlah...

    ReplyDelete
  5. eeeerk tak apalah ahaha.. kasi free mungkin rasa jugakk scubit..

    ReplyDelete

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS