Welcome...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

HP comel aku hilang..wawawa

Assalaimualaikum...



ari ni memg mendebarkan hati aku..yerlah dua2 hp aku hilang..masa kuar umah nk g kerja pagi 2 serasa aku , aku ambik n letakkan dalam bag tangan..bila sampai kat sekolah...ish!! mana Hp nih..dada aku dah mula brdebar2.... huhuhuhu mana pg ni...cari stu cari sini...xde...uwaaaaa...!!!!!
huhukkk aku mtk tlg kawan satu rumah carikan...xde jgk hbis la aku dua2 tu..huhuhukkk yg satu 2 aku guna krdit dalam 2 ada banyak la jgk kerditnya..dalam berbelas ringgit Malaysia...yang sony 2 pulak aku guna bil...huhuhu masakkk la klu En Buncik+bucuk (Tambi) aku tahu...habis la..kna berleter dng dia...dia 2 kuat berleter tau...huhuhuhu











*haiyaaaa!!! mana saya punya hp ooo....jumpa la jumpa la...huhhu... *

No comments:

Post a Comment

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS