Ucapanku...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

kerungsingan....

kerungsingan...hurm itulah yg boleh aku gambarkan perasaan aku kali nih...entah la, tak taw mana puncanya... mugkin sebab aku akan brkeseorangan dalam masa seminggu nih di sekolah..huhuhuhu...rungsing fikirkan keadaan tu nanti...keadaan sekolah itu, pelajar-pelajar yang nakal, guru-gurunya... tapi bila fikir2kan balik bukan itu sahaja puncanya..mugkin disebabkan masalah itu..(hehehe..xleh cite kt sini...) masalah rasa manis 2 macam dah nk hilang..huhuhu...2 jer la aku leh tulis..xde idea dah...






*Ya Allah..tenangknlah hambaMu ini... amin*

No comments:

Post a Comment

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS