Welcome...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

Last ObseRveD...tomorooo...huhuhuhu

Assalamualaikum...





Salam Nuzul Al-Quran semua...




hari ni...cutiii...hehehe...seronokkk...hehehe..mknanya minggu ke-10 ni 4 hari jerla aku mengajar...hehehe,,
ok..brbalik kepada tajuk entry arini...last observed..huhuhu...semalam pensyarah aku call bgtw suruh aku sedia untuk kedatangan dia bagi pencerapan yg trakhir..ha!!!trkejut yg amat aku..hehehe..pastu dia tanya..ari khamis kamu xde kelas kan Amirah? aku ckp a'a Tn Haji..jadi cmner Tn Haji nak observed saya.. macam ni..awk mintak tukar dgn cikgu lain  untuk satu masa jer...huhuhu..aku cakap la..insyaAllah saya akan cuba...so aku pn cuba la.. akhirnya dapat...huhu..ini brmakna esok pd waktu terakhir aku akn diselia oleh pnsyarah aku..hahaha...doakan aku yer...






*Wish me luck ok...mudah2an aku dpt merkah elok...amin...*

No comments:

Post a Comment

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS